~ Terime Kasih Cinta~

Letih2 wat keje rehat jap....
godek2 pc tgk pic2 lame.... Tbe2 dak Practikal ckp....
"hang bukak album tu sat,....lama tak tgk yan...rindu pulak." uik,
mcm tau2 je aku tgk lindu Incik Tayang....

aku pon bukakla......tesenyum tgk gelagat masing2 tak mau kalah....pah kat sbelah dok sound....depa nie gile gambaq..... pah ckp lagi..korg cpt ngam sbb tu cpt renggang
...bluppp....btl ker? tp aku yakin...aku boleh dapat die yg dulu...

sedey pn ade..... rindu sangat kenangan2 lame....
kalau lah boleh pusing balik waktu....takkn aku bagi die pindah keje sane....
perubahan yang mendadak die bagi kat aku... tp aku yakin....
selagi mampu aku tetap setia~ cewah......

tak lame lepas tgk2 pic.....tenampak satu folder vedeo...bukak2 vedeo yang Incik Tayang wat kan utk aku....sangat sedey....nak nanges ramai org...ah~ rindunye...
tp knp yang indah takkn kekal....tp aku percaye....satu hari nanti die akn jadi mcm dulu balek.....










No comments:

Post a Comment